Estas en » com ho fa el vent » Archivo de entradas
Archivo de entradas

Monday 7 de September de 2009
Besiberri Sud per la Vall de Gèmena 15/08/09

un paratge preciós i bastant solitari... teníem ganes de dormir enmig de la natura i vam plantar la tenda

Tuesday 11 de August de 2009
El Brull-Matagalls 08/08/09

ens volíem aprimar uns quilets i decidim posar-nos amb la "Dieta del Cucurucho: andar en agosto y sudar mucho!"... en total, unes 6 horetes i 15 quilòmetres de suada!

Tuesday 14 de July de 2009
Ballibierna i Culebres per Llauset 11/07/09

Friday 26 de June de 2009
a un pas del Maupas 21/06/09

tenia ganes de caminar... i déu n'hi do! un passeig preciós per la Vall de Lys, unes vistes espectaculars i un mar de núvols impossible d'oblidar!

Friday 19 de June de 2009
Canigó per Marialles (xemeneia) 13/06/09

teníem ganes de regalar-li al vent una cançó tradicional del Pirineus, per a què repartís per tots els racons "la filla del moliner"... així que ens vam posar a caminar i vam arribar al cim al que Jacint Verdaguer va escriure un dels seus poemes més coneguts... ens havien d'acompanyar el ten

Friday 23 de January de 2009
Coma d´Or 18/01/09

disfrutem del bon temps i d'unes bones vistes... el Carlit pel davant (un dia hi he de pujar) i la Pica d'Estats pel darrera (em queda pendent disfrutar-la amb neu)... com deia en Gandalf: "un mago no llega tarde, un mago llega cuando se lo propone"

Friday 23 de January de 2009
Montseny 07/12/08

quan encara s'hi podien trepitjar fulles... però si hem de fer cas al nostre refranyer, en tenim per dies: "Així és el Montseny: com més blanqueja més bogeja. La neu del gener s'hi assenta com un cavaller"

Saturday 10 de January de 2009
Txindoki 20/12/08

me'n vaig a dormir amb migranya i m'aixeco amb ella... el Xavier arriba fins dalt i jo em quedo al darrer coll arraserada del vent... i penso... d'allí no es mourà... un altre dia serà

Saturday 10 de January de 2009
Gorbeia 19/12/08

quan el pla A se'n va a norris... passem al pla B... marxem a Euskal Herria... i encara que el temps no ens acompanya, encara li podem esgarrapar uns moments de caminada

Wednesday 7 de January de 2009
Puigllançada 02/01/09

volem menjar galtes, garrons i mandonguilles, i ja que hi som... caminem!

Monday 1 de December de 2008
Serra de Capsacosta 23/11/08

trepitjem 2.000 anys d'història... aquesta calçada romana anomenada Via Annia és un ramal de la Via Augusta que uneix les comarques de la Garrotxa i el Ripollès. Sortim de la Vall de Bianya fins arribar a Sant Pau de Segúries i tornem desfent el camí... en total uns 18 quilòmetres

Tuesday 18 de November de 2008
intent Perdiguero 16/11/08

Vall d'Estos-Cabana de la Coma... el vent i la neu ens diuen que ens anem per on hem vingut... però a mi, a diferència dels meus companys, no m'importa no haver arribat a dalt, perquè m'emporto el record d'un paisatge inoblidable...

Tuesday 11 de November de 2008
Pedraforca 2.497m 25/05/07

el Xavier, el Dídac i jo en aquesta muntanya tan emblemàtica

Monday 10 de November de 2008
Gallina Pelada 2.317m 05/05/07

volíem fer el Pedraforca, però el Coll del Verdet estava impossible (al cap de tres setmanes hi vam tornar i el vam poder fer)... i se'ns va regalar un dia d'aquells que fan història... ens ho vam passar molt bé!!!

Sunday 9 de November de 2008, 16:39:03
a tots els qui heu regat el meu camí
Tipo de Entrada: CUADERNO | 7 Comentarios | 1179 visitas

"el conte de l'aiguader"   Hi havia una vegada un aiguader que cada dia anava a buscar l'aigua a la font amb els seus dos càntirs a les espatlles. El que duia a l'espatlla dreta estava perfecte, però el que duia a l'espatlla esquerra tenia una petita esquerda per on s'escapava l'aigua,