Estas en » com ho fa el vent » Archivo de entradas » November 2008
Archivo de entradas November de 2008

Tuesday 18 de November de 2008
intent Perdiguero 16/11/08

Vall d'Estos-Cabana de la Coma... el vent i la neu ens diuen que ens anem per on hem vingut... però a mi, a diferència dels meus companys, no m'importa no haver arribat a dalt, perquè m'emporto el record d'un paisatge inoblidable...

Tuesday 11 de November de 2008
Pedraforca 2.497m 25/05/07

el Xavier, el Dídac i jo en aquesta muntanya tan emblemàtica

Monday 10 de November de 2008
Gallina Pelada 2.317m 05/05/07

volíem fer el Pedraforca, però el Coll del Verdet estava impossible (al cap de tres setmanes hi vam tornar i el vam poder fer)... i se'ns va regalar un dia d'aquells que fan història... ens ho vam passar molt bé!!!

Sunday 9 de November de 2008, 16:39:03
a tots els qui heu regat el meu camí
Tipo de Entrada: CUADERNO | 7 Comentarios | 1184 visitas

"el conte de l'aiguader"   Hi havia una vegada un aiguader que cada dia anava a buscar l'aigua a la font amb els seus dos càntirs a les espatlles. El que duia a l'espatlla dreta estava perfecte, però el que duia a l'espatlla esquerra tenia una petita esquerda per on s'escapava l'aigua,

Tuesday 4 de November de 2008
Tossa Plana de Lles 2.916m 19/01/08

tanta neu m'ha fet venir records... ei, convoco oficialment fer aquesta sortida un cop l'any, ara, de baixada hem de parar a fer un bon dinar a la fonda... us en recordeu nois?... que si canelons de l'àvia (aquesta dona no para, per tot arreu que cargola i cargola), que si uns peus de oing a la br