Estas en » com ho fa el vent » Archivo de entradas » January 2009
Archivo de entradas January de 2009

Friday 23 de January de 2009
Coma d´Or 18/01/09

disfrutem del bon temps i d'unes bones vistes... el Carlit pel davant (un dia hi he de pujar) i la Pica d'Estats pel darrera (em queda pendent disfrutar-la amb neu)... com deia en Gandalf: "un mago no llega tarde, un mago llega cuando se lo propone"

Friday 23 de January de 2009
Montseny 07/12/08

quan encara s'hi podien trepitjar fulles... però si hem de fer cas al nostre refranyer, en tenim per dies: "Així és el Montseny: com més blanqueja més bogeja. La neu del gener s'hi assenta com un cavaller"

Saturday 10 de January de 2009
Txindoki 20/12/08

me'n vaig a dormir amb migranya i m'aixeco amb ella... el Xavier arriba fins dalt i jo em quedo al darrer coll arraserada del vent... i penso... d'allí no es mourà... un altre dia serà

Saturday 10 de January de 2009
Gorbeia 19/12/08

quan el pla A se'n va a norris... passem al pla B... marxem a Euskal Herria... i encara que el temps no ens acompanya, encara li podem esgarrapar uns moments de caminada

Wednesday 7 de January de 2009
Puigllançada 02/01/09

volem menjar galtes, garrons i mandonguilles, i ja que hi som... caminem!